Post by gizkebolengi on Mar 9, 2022 8:55:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hirviö Puolustus kuningas ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hirviö Puolustus kuningas IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ promokoodeja ▞▞▞
▞▞▞ Hirviö Puolustus kuningas 2022 version ▞▞▞
Nautin siitä, että se on hienoa ajanvietettä minulle, kun olen työtauolla, olen varmasti iloinen, että yritin sitä
Pelit ovat erittäin uskomattomia
hcgk
VIHAAN tätä peliä, en suosittele tätä peliä
Netvor Obrana Kráľ Strategické hoc
Tämä peli on erittäin hauska ja erittäin hauska
Super hyvä peli kaverit
خوبه
En todellakaan pidä pelistä, koska tämä on todella op-pelaaja nimeltä yritä uudelleen huomenna en löydä toista henkilöä vastaan, jota vastaan pelataan. Mielestäni heidän pitäisi todella korjata peli.
Se on hieno peli
Viileä
paremmin
Melko hyvä
grafiikka on ok peli on kaiken kaikkiaan ok . vähän korninen mutta tunne puolustaja asenne ja säästää timantteja ja rahaa tavoittaa korkeammat joukkuetovereita
Onko emakko kolli peli!!!
ihmettelen vain, että erityinen palkinto on bugi? se sanoo, että hankit tuotteen, mutta se ei lisännyt kokoelmaani... Yritän uudestaan ja uudestaan, en silti antanut minulle pisaraa hirviöitä, vaan sanotaan, että hankit.. yritän päivittää hirviötäni, mutta se ei antanut minulle pudotusta.. aina kun tyhjennät vaiheen, voin saada erikoispalkinnon. Se on vain minun ongelmani, paitsi että peli on hyvä..
Rakastan sitä, mutta se on kaunis peli, mutta aloitan tässä pelissä. Kyllä!, arvioin erinomaiseksi.
minä rakastan tätä peliä
Hyvä tehdä lisää
rakastan sitä
Mahtava
anuj
HYVÄ PELI ERITTÄIN riippuvuutta aiheuttava
Hyvä td, tästä pidän
تن
Raksasa Pertahanan Raja Strategi grk
Drift Clash Online Racing Balapan wkib
Monster Aizsardzība Karalis Stratēģiskās spēles pte
Hauska
en tiedä, koska en ole pelannut sitä
Siis 😎 Ja hauskaa
Pokemon aurinko ja kuu
Ensimmäisen tehtäväsivun jälkeen se alkaa näyttää mainosta jokaisen taistelun jälkeen, mukaan lukien video- ja NSFW-mainokset. Hyvä siihen asti, mutta ei massiivisen tiedonkäytön arvoinen.
官方日共和国发热
Ameseng
paras peli ikinä
hyvä, mutta grafiikka on niin huono
RAKASTAN peliä niin suloisia hirviöitä ja upeita hyökkäyksiä! Sinuna lataaisin tämän!
Gg
Pidän siitä todella todella, suosittelen, että hankit sen. Toivon, että voisin antaa sille 100 tähteä
Super hämmästyttävä
Ok tämä peli 😄😄😄
langit kaang dadi saksi bumi melu nyakseni rara ralova jirayut puput
tämä on kaunis, pidän pelistä
Hauska peli, mutta tulee aika tylsäksi, ei kovin jännittäväksi, vain sama asia kerta toisensa jälkeen joka tasolla.
loistava peli.. antaisi 5 tähteä, jos ei olisi rajoitettu määrä kertoja, voit pelata areenalla ja jos voisimme myydä hirviöitä, joita emme halunneet..
۸+٫+٫۷۷=۷=۸تبینسطلشظ√√$﷼ وممتلبخهتکخم:-) :-) :-) **-+-
Rakastan kykyä katsella lisäyksiä ja saada ilmaisia kohteita
Monster Defense King Strategiya cwzm
sen oletetaan siistiä
Erittäin hyvä Peli
Siitä tulee mieleeni peli, jota pelasin aiemmin. Sama peli, vain eri hahmot. Mutta olen varma, että toinen on parempi.
Ok huhuffsdlo khh👍👍👌👌👌👌👌👌
areena ilman tulostaulukkoa? taistelet minkä puolesta?