Post by gizkebolengi on Mar 9, 2022 8:40:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Attack the Block: Shoot\u0027em Up ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Attack the Block: Shoot\u0027em Up IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsad uthållighet hack ▞▞▞
▞▞▞ Attack the Block: Shoot\u0027em Up 2022 version ▞▞▞
antas än kan köpa nytt skepp om du har det fullt maxat. Jag har det men kan inte köpa nästa. måste fortfarande göra nivåer
Jag har en Samsung galaxy note5 och jag gillar att spela den här typen av spel med penna eftersom fingret täcker en del av skärmen så det är därför jag hatar det, men tyvärr fungerar pennan inte för det här spelet 👎
Tvinga inte fram annonser om det finns ett falskt val mellan att titta på en annons och att inte titta på den. Om jag väljer att se en annons för att dubbla mina pengar, tittar jag på en annons och får en belöning. Om jag inte gör det, tittar jag fortfarande på en annons, bara ingen belöning. Skalningen är också lite off.
Belöningsvideo misslyckades..
Från 4 ☆ till 1. Artemis (maxad), ett skepp du låser upp på nivå 120 är faktiskt svagare än Warbringer (maxat), ett skepp du låser upp på nivå 90, vilket gör nivåer 120 nästan omöjliga att slå.
Enkelt men v.spelbart
Spelet är lika bra som vilket arkadspel som helst. Du måste titta på videorna (ett ton) för att dubbla mynt för att uppgradera ditt skepp och för att återuppliva ditt skepp en gång på varje nivå. Du BEHÖVER videorna och nu kan de inte laddas. Jag har missat 500K eller mer genom att inte ladda. Det har gått 2 dagar, FIXA DET REDAN!
Spelupplägget är dåligt. När du gör ett misstag kan du lika gärna starta om nivån, eftersom förlusten av kraft kommer att snöa. Du blir också straffad för att köpa ett nytt skepp eftersom du "förlorar" alla uppgraderingar. Och dessutom finns det ingen som helst information i spelet om de nya skeppen, uppgraderingar eller fiender.
Underbart spel! Jag föreslår fler nivåer.
det är riktigt roligt, mycket qui8ck-rörelse och du borde vara bra
jag älskade ditt spel. spelade den i 3 månader. precis när man slog högre nivåer började spelet krascha. Så jag avinstallerar, men håller ett öga efter nyare versioner.
dumt spel någonsin....18:e nivån är patetiskt ... den krabban är helskärm ..hur ska du rädda ditt skepp? Jag tror inget spår och fel för detta dumma spel...
byter från 5 stjärnor eftersom jag nådde nivå 90 och osynliga saker slår dig och dödar dig snabbt. Inget sätt att se vad det är alltså inget sätt att undvika dem. fixa det snälla så ändrar jag min recension. förfärlig
Ingen aning om varför men jag har spelat det här spelet i en månad i sträck. Rätt blandning av utmaning och enkelt kul. Jag kan inte lägga ifrån mig det. 5 stjärnor eftersom jag nästan har fått det sista skeppet...för nu
Nivå 9 är svårt
spelet är enkelt och roligt. problemet jag tar med det här spelet är att det står att annonserna kommer att tas bort vid alla köp. de är inte och när jag mailade utvecklaren om ut har jag inte fått något svar.
enkelt och effektivt. behöver sidosparksskyttar också
Bra spelberoende. Men hur slår man uppdrag 20??? Har svårt och mina skepp är maxade
ad revives laddas inte eller guldannonserna fördubblar din vinst
fungerade bra, tills för cirka 2 veckor sedan, ingen av annonserna laddas att spela, så du får ingen bonus........ jag har mailat dig 3 gånger nu.. verkar som att ingen bryr sig om det här spelet längre
många annonser men ett roligt spel
隨機骰子:大戰 策略 fuir
bra spel
innan uppdateringen var det coolt nu är det värst att uppgraderingen av fartyget behöver massor av mynt och du vinner och vinner mycket små mängder mynt i uppdraget så det är dåligt
det är ganska underhållande. enkel men ändå njutbar..dubbel guldklocka annons fortsätter att berätta för mig ooops ingen video just nu ända sedan jag gav dem 5 *. minskat det och se om det ändras
Lätt att kontrollera och roligt. Inte för många annonser.
Det är ok, kontrollerna är bra, grafiken likaså, jag avinstallerade efter den första obligatoriska annonsen som jag inte gick med på.
Det är så mycket lättare än höga nivåer på alien shooter, men har bara spelat cirka 30 minuter hittills
Attack the Block: Shoot'em Up 아케이드 stly
nya uppdateringen fixade inte. några buggar och oändliga fungerar inte. Jag dödar en chef och inget annat dyker upp.
Det här spelet är precis detsamma som alla andra från dessa utvecklare så fort de uppgraderar de fungerar inte likadant allt de gör är att försöka få dig att betala mer pengar för att uppgradera dina fartyg som inte blir bättre när de är bättre gillar saker du spelar mot varför fungerar inte revive-annonserna fortfarande inte
Jag gillar att ha fritt urval av fartyg, inte att bara använda det nuvarande fartyget
Spelet är beroendeframkallande och spännande, men de nya flygplanen och uppgraderingarna är för spridda och tar för lång tid att uppnå utan $$$. Slutligen lägger de tillägg på spelskärmen som blockerar nödvändig information under spelandet. Det är automatisk avinstallation i min bok. Den som ringde det samtalet @ abi (utvecklaren) har lika många hjärnceller som den här recensionen har stjärnor!
Bra spel enkelt och lätt att använda
Attack the Block: Shoot'em Up Arkadne igre qsq
belöna video och återuppliva video som inte laddas
Attack the Block: Shoot'em Up Arkadne igre qsq
Spelet fryser och kraschar efter att du slagit nivå 4-bossen. Skulle betygsätta mer om spelet tillät dig att gå framåt efter att ha slagit chefen istället för att krascha och frysa
Finns det något sätt att återställa köp till en ny enhet.
ingen mer uppdatering.....inte bra vän.....inga nytt stridsplan och inga nya uppgraderingar.....😔😔
Du kommer att bli fast och spela i timmar och inte ens inse hur mycket tid som har gått
det är okej, inte ett fan av annonser mellan nivåerna. gärna titta på några men inte tvingad.
Attack the Block: Shoot'em Up 아케이드 stly
Slutade arbeta efter uppdrag 25 kan inte gå vidare.
det var det bästa mobilspelet tills fienderna började telefragga mig. Bokstavligen leker på mig utan någon chans att överleva. Raderade spelet vid andra gången detta hände trots att jag avslutade det mesta
ok inte mycket djup
Attack the Block: Shoot'em Up Аркади njj
skulle vara en 4:a om spelet visade någon form av konsekvens. Jag kommer att spela igenom en nivå och ha det tufft med chefen fyra eller fem gånger i rad och nästa gång dödar jag chefen på mindre än 5 sekunder med ett mindre kraftfullt skepp. är meningslöst. och att klicka på återuppliva resulterar nästan alltid i ett spel över och ingen återupplivning ges. väldigt frustrerande när man är halvvägs genom en chef.
fantastiskt spel, men varför tar du bort återupplivningsläget och dubbla mynt från att titta på video?
Men ett problem.... Kan inte logga in på Play Store... Inte kul..... Ärligt!!..... Lägg till några fantastiska musiker... Och det hela... *Lycka till *
Alldeles för många annonser. Det är för svårt. Mitt skepp är på max uppgraderingar och jag kan fortfarande inte ta mig igenom scenen. Inte ens köp i appar (som är galet dyra förresten) kommer inte att hjälpa dig eftersom inte ens ett maxat fartyg kan ta sig igenom en armageddon av stenar med höga HP
Roligt. kunde vara lite mer lyhörd
Det här spelet är fantastiskt för nybörjare, är inte en spelperson, jag kan inte spela komplicerade spel, det här är enkelt och lätt, barn gillar det också
Gillade spelet men det låser sig hela tiden. Jag har avinstallerat och installerat om två gånger men det fortsätter att hända. Kommer inte låta dig starta ett spel.
Perfekt sätt att döda lite tid om du är uttråkad, spelet är både roligt och enkelt (om du har snabba fingrar)
Bra spel. Tyvärr sviken av annonser och lögnen om att kunna ta bort annonser via i app-köp.